CarGarantie vzpostavlja mednarodno poslovanje


Kadrovske spremembe pri CarGarantie

Zaradi povečanega povpraševanja na nemškem in mednarodnem trgu bo podjetje CG Car-Garantie Versicherungs-AG (CarGarantie) od 1. julija naprej okrepilo svoje vodstvene položaje. S tem podjetje kljubuje vsesplošnemu trendu centralizacije in razpršitvi storitev ter tako raje stavi na izkušene sodelavce v lastni hiši.

Edyta Wasiluk je nova direktorica za zahodno in vzhodno Evropo

Edyta Wasiluk bo kot direktorica za zahodno in vzhodno Evropo prevzela odgovornost za naslednje trge: Belgija, Nizozemska, Luksemburg, Francija, Italija, Španija in Portugalska. Od leta 2013 je del vodstvene ekipe podjetja, nazadnje pa je v vlogi direktorice skrbela za vzhodnoevropski trg. Na novem položaju bo odgovorna za vodenje celotnega poslovanja v vzhodni in zahodni Evropi na nivoju trgovcev. S tem bo nadomestila dosedanjega direktorja za zahodno Evropo, Laurenta Geffarda, ki bo prevzel vodenje CarGarantie Courtage SARL. Znotraj hčerinske družbe, ki je v 100 % lasti podjetja CAR-GARANTIE GmbH, bo tako prevzel odgovornost za razvoj novih poslovnih področij.

Claus Schlicker novi direktor za sodelovanja

Sledijo tudi izboljšave na področju svetovanja ter skrbi za proizvajalce in uvoznike. Claus Schlicker bo kot novi direktor za sodelovanja z proizvajalci in uvozniki, prav tako pa bo vodil tudi ekipo odgovorno za to področje. Na podlagi dolgoletnih izkušenj kot vodja prodaje pri CarGarantie ima veliko izkušenj in mednarodnih kontaktov proizvajalcev in uvoznikov.

Sascha Schüren novi direktor za nemški trg

Kot novi direktor za nemški trg bo Sascha Schüren odgovoren za vodenje prodajnih aktivnosti na nemškem trgu. S tem bo nasledil Uweja Imbacha, ki je kot direktor za srednjo Evropo skrbel za nemški trg. Imbach se bo v prihodnje kot direktor osredotočal na Avstrijo, Dansko in Švico, prav tako pa bo skrbel tudi za nadaljnji razvoj podjetja CarGarantie. Sascha Schüren je kot izkušen poznavalec branže del prodajne ekipe že od leta 1999. Nazadnje je kot vodja prodaje vodil nemško zunanjo organizacijo s preko 50 zaposlenimi.

Odločitev za okrepitev v vodstveni ekipi v prodaji predstavlja pomemben steber strategije CarGarantie. Cilj podjetja je, da kot vodilni ponudnik jamstev v Evropi trgovcem kakor tudi proizvajalcem in uvoznikom na področju oblikovanja izdelkov nudi optimalne in v njihove potrebe usmerjene storitve. Prav tako želi nuditi vsem partnerjem strokovno,osebno in individualno svetovanje.