Pogosto zastavljena vprašanja lastnika vozila


Pogosto zastavljena vprašanja in odgovori

(copy 1)

Pri CarGarantie smo si zastavili cilj, da vam ponudimo optimalno podporo. Na tem mestu smo za vas pripravili pogosto zastavljena vprašanja in odgovore. Če med njimi ne najdete svojega vprašanja, potem se prosimo obrnite na naš servisni center za podporo strank:

Tel.: +386 (0)262 00 410
E-pošta: info@cargarantie.si
Faks: +386 (0) 26200419

Doma se obrnite na svojega prodajalca. Odpravil bo škodo in obračunal neposredno s CarGarantie. To pa za vas pomeni udobno in nezapleteno podporo. V primeru, da prodajalca ne najdete na kraju samem, potem v jamstvenem primeru pokličite telefonsko linijo CarGarantie: Popravilo se lahko nato izvede v vsaki pogodbeni delavnici znamke vozila, ki ga vozite – po vsej Evropi.

Prosimo, da se v tem primeru obrnete na svojega prodajalca. Dokumentacijo vam lahko natisne in vam jo ponovno izroči.

Vaš trgovec vas bo rade volje obvestil o možnostih podaljšanja in o cenah.

Ne, jamstvo preneha samodejno ob koncu dogovorjenega roka trajanja.

Prosimo, da nam vse pomembne podatke pošljete po elektronski pošti, faksu ali z navadno pošto.

E-pošta: info@cargarantie.si
Faks: +386 (0) 26200419

Pošta: Lemböckgasse 49, Haus 2, Stiege E, A-1230 Wien

Ja, to je možno. Vendar pa s tem tvegate, da izgubite svoje pravice do jamstva, saj morate v primeru dvoma dokazovati, da vzrok za škodo ni bila neizvedba vzdrževanja oz. nepravilno izvedeno vzdrževanje. 

Ja, jamstvo je veljavno po vsej Evropi.

Kontaktna oseba
ServiceCenter

Vaša zveza do CarGarantie:

Tel.: +386 (0)262 00 410
Faks: +386 (0) 26200419

E-pošta: info@cargarantie.si