Zvestoba strank


Sistemi za doseganje zvestobe strank: Programi za doseganje dolgoročne zvestobe strank

(copy 1)

Najbolj preprost in učinkovit instrument za doseganje zvestobe strank je jamstvo »CarGarantie«. In ravno to vključuje CarGarantie v svoje učinkovite programe za stike s strankami, ne glede na to ali v okviru dodatnega jamstva za nova vozila, jamstvo za rabljena vozila ali za podaljšanje jamstva.

Program za stik s strankami 

  • Obsežen program pošiljanja elektronskih sporočil
  • Osebna kartica zvestobe stranke
  • Individualen dizajn trgovca
  • Redni dopisi strankam v imenu avtohiše
  • Mesečno poročilo o strankah, katerim so bili poslani dopisi

Program podaljšanja

  • Dopisi za stranke za podaljšanje jamstva
  • Ponudba podaljšanja jamstva za stranke
  • Predhodno preverjanje podatkov, ali obstaja možnost za podaljšanje jamstva
  • Na voljo po izbiri individualen dopis trgovca ali nevtralen dopis CG

Vaše prednosti:

  • Večja zvestoba strank
  • Večja identifikacija vaših strank z vašo avtohišo
  • Dvig imidža storitev
  • Posledični posli na področju delavnic in opreme
  • Izstopanje iz konkurence in zasebnih trgovin
  • Popolna izvedba pri CarGarantie: Zasnova, oblikovanje, izdelava in mesečno pošiljanje
  • Brez stroškov: Prihranek časa za lastno osnovno dejavnost
  • Mesečno poročilo: To omogoča preprosto naknadno telefonsko svetovanje